lets dance

igår kväll fick jag skjuts hem från jobbet till ersmark, där mamma och lisa väntade med gomiddag i form av tacogratäng. helt fantastiskt att få middagen serverad på bordet precis då man stegar in genom dörren. HELT FANTASTISKT. vi såg på lets dance och jag förundrades över gudrun schymans charm, mattias hethetheta kropp och stefans dödsjuck. det kändes också lite småkonstigt att rabih (utan utstrålning) gick vidare och skickade hem sköna peter wahlbeck. nu ska jag inte säga att jag är insatt (har sett ett av tre program) och jag kommer knappast hänga med så mycket i fortsättningen heller då det finns en viss tendens till party just under den sändningstiden..


idag ska jag ta mig till pappas jobb, måla en byrå, dricka kaffe med honom och sen gå hem igen. efter det blir det att göra sig snyggare, välja kläder och packa partyväska för att bege sig till linn för middag och utflyttningsfest. vet inte om det blir rex eller corona för min del.. det beror på vilka som taggar mig mest att gå ut på just den krogen de ska på. jag lämnar det lite öppet.

jag önskar er alla en övernaturligt bra dag.

Kommentarer
Postat av: öjbrandt

men du ska väl vara på fest ala morkullevägen hela kvällen?! no krog! ;D peter kommer ta med sig sina spritflaskor och det kommer bli DRINKAR at morkullevägen!

2010-01-23 @ 12:15:16
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0