kyla

tack mina tappra vänner för de värmande kommentarerna i denna jäkla vinterkyla (påminn mig en gång till om varför jag bor här). dagen har varit jäkligt skön, först matlagning med jenny och anette. kom hem med 7 bitar pizza och 4 bitar paj. har matlådor ett tag framöver med andra ord, och de känns bättre än bäst. fick som tur var skjuts hem av min far och sen kom emma hit för en myskväll. efter lite intag av glass och tittande på baksmällan och sprängaren tog hon sitt pick och pack och vandrade hem till sig. jag börjar 8 i morgon bitti och det är min första arbetsdag på en hel vecka. har känts skönt med lite ledighet och efter det här kommer jag nog sprudla av energi. (ironi. vem är pigg när det är vinter? inte jag.)

nu ska jag vila min onda nagel (som för övrigt börjat vätska, mindre skönt och mysigt) och ta mig en liten tupplur.

Kommentarer
Postat av: Linda Danielsson

haha det här fick mig att skratta högt "har känts skönt med lite ledighet och efter det här kommer jag nog sprudla av energi. (ironi. vem är pigg när det är vinter? inte jag.)"



tack för dagens skratt!

2010-01-07 @ 12:07:37
URL: http://ljnda.blogg.se/
Postat av: anette

Varnageln! :P

2010-01-07 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0