kurva spikrakt nedåt

vad hände med mitt goda humör?

saker som kan ha påverkat mig:
linn kunde inte va med mig.
jag har huvudvärk.
jag väger lätt 10 kg mer än vid lunchen.
jag mår lätt illa.
jag är trött.
cykelfärden hem lockar inte det minsta.
jag har en FET väska med diverse grejor som ska på ett smidigt sätt ta sig till sandbacka.
emma hade andra planer och kunde inte umgås som stand-in till linn.

så? vad gör jag när jag känner såhär?
jag sätter mig självklart på kontorsstolen, begrundar mina problem och tycker att allt känns ännu jobbigare efter att rumpan fläkt ut sig på stolens dyna. till på köpet känner jag även att jag är hungrig och måste få mig nåt i magen. tanken slår mig att jag faktiskt har yoghurt i kylen på rut, men att äta middag på jobbet, är det tillåtet? jag ska sitta här och fundera ett tag och om jag tar mig hem eller ej i kväll låter jag få vara oklart.



(och joli, om du läser det här. nej, jag dissar dig inte. efter att ha messat emma insåg jag att jag nog inte skulle vara ett så kul sällskap i kväll och därför sket jag i att höra av mig till dig. OK? vänner ändå?)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa.. det är väl inget jag vill direkt skylta med men.. jag var på Skokanonen..

2010-01-21 @ 22:45:35
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: joli

haha men gumman det är lugnt du behöver inte ha dåligt samvete. även om jag blev lite tvärsur i några sekunder....:P

2010-01-22 @ 10:01:09
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0