hjälp gustav att nå sitt mål




jag uppmanar alla mina fina underbara vänner och bloggläsare att skänka en gåva till Dodaj fixar, en insamling som startats på barncancerfonden.se. målet är 100.000 kr och gustav är döende, har bara dagar kvar. den här pojkens öde har satt spöken i mitt huvud och jag kan knappt tänka på annat, även fast det för mig är en helt okänd kille. man kan enkelt skicka iväg ett mess och skänka 20 kr. summan är nu uppe i 40.000 kr, igår kväll låg den på 29.000. vi kan alla göra något, då cancerforskningen endast lever på bidrag från personer som du och jag känns det viktigt för mig att i alla fall göra någonting.

HÄR kan du ge en gåva.

HÄR kan du läsa mer om Gustav.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack!

2010-01-30 @ 00:21:56
URL: http://annasanatomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0