haiti

är det inte en underbar känsla när man inte är spängande kissnödig längre? jag sitter helt euforisk här på bussen (snart i piteå) och bara "mår gott". mår gott kanske inte är rätt ord med tanke på att jag just läste lite på aftonbladet om haiti-katastrofen. så pinsamt av mig att inte ens veta om att det hade hänt något. ibland känner jag mig lite obildad då jag sällan kikar in aftonbladet.se eller har någon morgontidning.. därför ska jag nu skänka 50:- av mina sista slantar till hjälparbete. som plåster på såren, kan man väl kanske säga, dels för min egen del för att jag är så dåligt uppdaterad och för att mina 50:- ska ska gå till en människas överlevnad istället för en öl i kväll. det känns mer än rätt.

Kommentarer
Postat av: joli

mkt bra där linn! jag är imponerad :)

2010-01-20 @ 01:20:56
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0