frågestund med mig själv

är det bara jag som fryser idag?
NÄ JUSTE, det är ju -100 grader ute idag och alla gör de lika bra att stanna inne.
men om man redan är inne då? vad ska man göra då om man fryser? klä på sig, ja.
men om man inte har några mer kläder än en t-shirt på jobbet? då är man dum i huvudet som trodde att man skulle palla med ytterdörrarna som glider upp hela tiden och släpper in all kyla in i butiken..
men varför köper du inte en ny tröja? du som ändå jobbar i klädbutik? jag är pank. det är slut. jag är fattig.

ska ta mina sista slantar och gå på systemet och unna mig något riktigt viktigt. psst. det är ju fredag i morgon..


Kommentarer
Postat av: anette

haha. "Det är slut. jag är pank" ....



"ska ta mina sista slantar och gå på systemet och unna mig något riktigt viktigt. psst. det är ju fredag i morgon.."



Linn. Man ska inte frysa heller vettu.

2010-01-07 @ 14:02:42
Postat av: lisa

haha, oväntat att sista slantarna hamnar på systemet.

2010-01-07 @ 15:05:50
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: emma e

helt rätt resonerat! vad värmer inte bättre än en varm varm&kall? eller varför inte en minttu tår? det bränner i hela bringan

see you tomorrow ted! love love!

2010-01-07 @ 15:51:12
Postat av: Behöver jag säga något.....

2010-01-07 @ 18:03:08
Postat av: caisa

Helt rätt prioriterat Linn, jag stödjer ditt beslut om systemet till fullo(hoho, observera ordvits).



Som emma skrev, minttu värmer finemang!

2010-01-07 @ 19:55:07
URL: http://www,caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0