en snabb uppdatering

jag är bäst. jag bara är det. kom 2a i hopptävlingen idag. den var inte på tid (och tur var väl det) utan bedömdes på stil. och jag har tydligen stil, mina vänner. total placering i kombinationstävlingen blev en sjuhelvetes 2a plats, måste jag säga att jag är mer än nöjd?

ska snart iväg och fixa mina naglar för sista gången, det är en utgift jag inte egentligen har råd med. efter det ska jag möta upp emma och joffa för middagsdejtande och lite senare ta bussen till ersmark för att vara barnvakt till min utomordentligt söta kusin thea. jag tror att den här dagen kommer få en lika bra fortsättning som början.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag visste det! Grattis!

2010-01-05 @ 21:37:39
URL: http://rillihus.blogg.se/
Postat av: Joffa

Måste bara säga att det var riktigt kul att ses igår! :) Jag ska definitivt börja kommentera mera, det förtjänar du. Kram!

2010-01-06 @ 18:43:46
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0