en pangafton

jag säger bara:
DUNDER-OJ!
vilken kväll det var igår. stenhårt, som utlovat. var rätt lite folk på allstar till en början, men sen började det dyka upp allt fler kända ansiktet i vimlet. dansade som en gud och fyllde på magen med diverse dryck. kvällen avslutades med en promenad hem från emma som tog cirkus 20 min längre än vad den egentligen borde ha gjort. fötterna var trötta och kroppen ville hellre vara vågrät än lodrät. efter min skönhetssömn var det dags för jobb, har varit på rut mellan 12-15 idag och det var nog lika bra att jag tog mig hit, tog mig upp ur sängen och fick vara lite social.


kvällens planer är lite oklara.
ska man ut igen eller ska man hemmamüsa till en bra film?
det lutar åt hemmahäng, men man ska aldrig säga aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0