efter dansmara i övik

jag har träningsvärk i ryggslutet idag. jag måste ha åmat mig så pass mycket igår på dansgolvet (PÅ SOCIALDANS MED BUGG OCH FOXTROTT, INTE OK) så att jag fått förslitningsskador i höftmusklerna.. jag dansade mest foxtrott och vickade på rumpan hela kvällen. att köra hem från övik 02.00 efter 6 timmars intensiv dans är inte att rekomendera. speciellt inte då det yr snörök och du har en syster som är allt annat än social i baksätet. tacka vet jag emma, hon är en vän att lita på. hon bjöd på bulle, vatten och samtalsämnen. hon peppade mig och sa "nej du linn, nu är det inte så långt kvar, vi är ju hörnefors". inombords tänkte jag "HÖRNEFORS?!?!" men jag koncentrerade mig på att inte stänga ögonen och sa inte så mycket mer om saken. jag lämnade av emma på sandbacka och tog med mig en inte så pigg syster till ersmark och här är jag kvar. pallade inte att köra till mig efter att jag lämnat av lisa så jag sov över. har haft en mysig men seg morgon med lisa. vi har duschat (inte tillsammans..), sett på ica-reklamer och beställt i.d. smink från usa tokbilligt. snart ska vi dega i soffan med våra slöa hundar. en myssöndag!



i kväll ska jag umgås med jenny, vad vi ska göra är ett mysterium, men vi lär nog ha ruggit kul ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länka sidan! Vill också köpa i.d tokbilligt, men hittar ingen bra sida :)

2010-03-06 @ 02:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0