4 förälskelser

jag vet inte vad det är, men jag har blivit smått förälskad i småsaker som jag lagt ögonen på de senaste dagarna. igår på ridningen blev jag nästan kär i en häst. hästen fick kämpa så himla hårt för att ta sig över hindret och när den väl gjorde det blev jag så överväldigad att jag nästan började gråta och ville ned och krama hästen. efter det när jag kom hem blev jag smått intresserad av ett csi-avsnitt. det kändes som om det var det mest spännande csi-avsnittet som jag någonsin sätt och jag satt helt fastklistrad. senare under kvällen var der dags för paradise hotel, och vad behöver jag säga? ingenting, nä just det. helt äckligt sjukt spännande och fantastiskt mysigt. idag hinner jag vakna, duscha, sätta på tv och vad ser jag? jo, jacob öqvist i the voice. har aldrig riktigt lagt märke till hans snygghet tidigare, men idag. IDAG. vilken man! jag kommer inte ens ta mig till jobbet idag för att jag mesar mig så mycket.

så, nu kan man ju då fundera. varför har jag blivit smått förälskad i fyra skitsaker senaste dagen? är det för att jag inte har någon mobil och känner mig smått lonely? jag behöver umgänge av fina vänner så jag inte går och blir psykiskt störd.






det bör påpekas att han är sjukt mycket brunare och fräschare nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0