2 förresten

och förresten. avatar var grym. se den inte i 3D om du har lätt för att må illa. första timman satt jag och gäspade, mådde pyton och hade en konstig kramp mellan ögonen (och det var inte för att glasögonen var för tighta). efter en timma verkade ögonen ha vant sig och det kändes som om jag snarare var med i filmen än att jag såg på den. filmen var så vacker att jag faktiskt grät just bara därför. så fint. jag hoppas att fler ser den och är mindre illamåendekänslig än jag själv..


och förresten igen. om ni inte kommenterar mera så lägger jag ned det här. känns lite tröstlöst att (nästan) aldrig få någon feedback överhuvudtaget. bara en parantes sådär. är jag så dålig så borde ni väl inte läsa, men ändå, mitt bloggsjälvförtroende skulle stiga rejält om jag fick en lite boost av fina meningar.

Kommentarer
Postat av: erica

heja heja! ;) Jag gillar din blogg.. den är skön, avskalad och personlig..

2010-01-05 @ 21:50:44
Postat av: lisaboman

haha är du i bekräftelsebehov linn? du får inte lägga ner bloggen, i så fall måste vi ju komma ihåg att höra av oss till varandra för att ha koll på vad som händer i våra liv!

2010-01-05 @ 22:20:30
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: öjbrandt

älskade vackra du, hur mycket folk gillar din blogg borde du väl se på dina unika besökare? inte ska du behöva höra varje dag hur bra du är, du ÄR bra. säg det till dig själv. PUSSSSSS

2010-01-06 @ 23:30:49
URL: http://ojbrandt.blogg.se/
Postat av: joli

hörredu din lurv! ta dig in på min och kommentera också ;) tror nästan att du inte lever utan att det är lisa eller någon annan person som skriver åt dig bara på bloggen..

2010-01-07 @ 00:32:44
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0