torsdagströtthet

jag tror inte att jag vaknat idag. jag och elin var här 8.00 i morse för omhängning av butiken. 8.15 hade vi fortfarande inte kommit någon vart, vi hade bara stått och rabblat vilka färger vi skulle använda oss av. jag städade butiken, glömde att sopa upp en fet grushög nere vid provhytterna och en kvart efter öppning kliver elin i den. "oj" sa hon. "en grushög". sådär har ungefär hela förmiddagen varit. jag sitter nu på kontoret och irriterar mig på vårat otroligt äckliga proppskåp som låter hela tiden. idag har det valt att öka sin ljudnivå med sisådär 50%, så idag (till på köpet på allt när man redan känner sig som spagetti i hjärnan) låter det så högt att jag knappt kan tänka. funderar på att gå ut på stan en sväng. känner efter. känner nej. känner att jag borde handla. benen säger "snälla linn, sitt här ett tag till, vi är trötta". jag jobbar länge idag. nästan för länge. känner på mig att det kommer krävas en hel del kaffe och berocca. berocca performance är för övrigt helt amazing. man blir galet pigg (och galet kissnödig).

jag ska ta mig ett fett glas kaffe nu, peppa upp för matinhandling på ica gourmet (behöver korsa renmarkstorget, känns småtungt) och göra diverse viktiga inköp på stan.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

you can do it!

2010-02-11 @ 15:01:03
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: caisa

Kämpa på Linn! you can do it!

Jag kommer till rut imorgon :) :)

2010-02-11 @ 16:26:29
URL: http://www,caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0