söndags(fika)uppdatering

idag åt jag två mackor till frukost. avvaktade med någon lunch då jag visste att jag skulle få riktigt kalasfika hos thea som fyllde tre hela år i tisdags. hela familjen packade in oss i bilen och åkte till kroksjö. och jag säger bara det. herregud så fint de fått de i nybyggda huset. och HERREGUD vilket fika. först smörgåstårta som var fantastisk. sedan flera olika sorters kakor och kaffe. som grädde på moset en fet jävla chokladmuffin med grädde på. jag dog. eller snarare: min mage dog. jag har ätit en bit kaka sedan dess och är inte hungrig för fem öre. har alltså bara ätit två mackor och på tok för mycket onyttigt. vi får se till att morgondagen blir av det nyttigare slaget.

i morgon packar jag, elin och hanna ihop oss och tar bussen till åre. ÅRE. jag kan inte fatta det. det ska bli helt underbart att få en liten minisemester, jag känner mig värd den. i morgon ska jag även hämta ut min nya mobil, och det, mina vänner. det känner jag mig mer än värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0