reprislördag

jag har ingenting annat att säga om gårdagen än att det var kul. riktigt kul.


idag, inte så kul däremot. skönt att vara ledig en lördag för en gångs skull, i och för sig. sitter i min soffa och här har jag suttit i två timmar. gick och la mig kl 6 i morse och det känns att det vore bra med några fler sömntimmar.. jag har just precis beställt en ny mobiltelefon som ska hämtas ut på måndag. jag kommer alltså vara utan mobil hela helgen, det känns skönt på något konstigt sätt. nu ska jag duscha och se klart reprisen av so you think you can dance finalen. en riktig slappardag. slappheten fortsätter i kväll då jag åker till ersmark för att mysa med mamma och pappa och se melodifestivalen. det kan vara bra att ta igen sig lite efter en sen hård kväll som det ändå var igår/ i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0