när allt känns perfekt

idag har varit en snyggdag. en snyggdag innebär att allt känns rätt. smycken, outfit, smink, hår. allt känns bara fantastiskt. synd bara att den enda jag kände som kom in idag var mamma. hon tyckte i och för sig att jag var snygg, så det var bra. men var höll ni andra hus? ville ni inte se mig när jag var som snyggast? börjar nästan tycka att det är ett litet svek från er sida att ni inte kom in och hälsade på mig.. tur att jag inte är så långsint.


nu ska jag cykla hemöver, göra middag, se min mor på tv 19.10 och sedan kvällspromenera med emma.

Kommentarer
Postat av: caisa

MEN LINN! SMS:A FÖR TUSAN!

2010-02-09 @ 18:32:59
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0