måndagsplaner

jag sov visst över i ersmark i natt också.. vaknade upp för ett tag sen och kikade ut genom fönstret (observera; i ersmark finns det faktiskt fönster!) och såg det finaste vintervädret någonsin. jag blev pepp på en promenad enda tills jag kollade på termometern. minus 25 grader. inte motiverande någonstans. jag har därför lite smått ångest över att behöva gå ut och hämta ved så jag får nån värme i huset, gå ut med hundarna och sedan ta mig till lisa boman idag på lunch (får hoppas att vi hänger här, då slipper jag gå ut ytterligare en gång). mina planer för dagen är alltså att elda, gå ut med hundarna, vara med lisa boman, åka buss till sandbacka, gå ned till OK parkvägen för att få skjuts till stallet och sen rida i kväll. klockan 22.00? vad händer då?
PARADISE HOTEL, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0