lördag i ersmark

mysigt. jag har pokat lisa hela kvällen, samtidigt som jag har jagat henne med en halv laxsida och sagt en massa andra fisk-"raser". lisa har sprungit runt och skrikit, medans jag skrattat högt och fult och sprungit efter henne. låter säkert otroligt knäppt, men jag och lisa har haft riktigt trevligt. vi har gjort jättego sallad till middag, jag har kört racerbil i 140 km/h med mamma skrikandes i baksätet, vi har sett melodifestivalen, smaskat på ballerina kladdkaka och även lite gino och nu sitter vi som två små pärsäckar i soffan och ser på shall we dance. i morgon blir det iksu spa för hela slanten. vi ska sitta och dega även där, dock i ett ljusrum. verkade som om mor var sugen på lite vattengymnastik, själv är jag mest sugen på bubbelbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0