jennys överraskning

loggar in på facebook. ser att emma taggat 14 foton på mig. alltid ett ångestladdat moment. kollar igenom bilderna, konstaterar att ingen är superäcklig och går vidare. klickar upp ett inlägg från jenny. ser att hon kallar mig lady gaga och att hon har någon slags överraskning till mig. läser nästa inlägg. jenny har gjort en statusuppdatering där hon ber alla kolla in hennes blogg för att titta på en hyllning till mig. jag blir såklart taggad och klickar upp jennys blogg och ser till min största skräck de äckligaste bilderna på mig. på internet. jenny och jag har alltid lyckats fula oss tillsammans genom högstadiet och gymnasiet. de värsta bilderna ligger nu ute på hennes blogg. de flesta av dem är så pass fula att jag vill gråta. samtidigt måste jag ändå le eftersom jag absolut inte är sådär ful nu som jag var då, och det är väl himla tur ändå. att det gått åt rätt håll liksom. jag tänker inte länka till bloggen. vill inte att det ska bli nån hysteri kring min fula uppväxt. ville bara att alla skulle veta att det är bra mycket bättre att vara ful på en blogg än på facebook. tack.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så illa var de väl inte? :D

Jag kan ta bort det om du vill :) ingen fara. jag hade mig ett gott skratt när jag kollade igenom allt. jag hittade en hel del fula bilder på mig också, kanske får lägga upp dem också så att du inte blir ledsen linnsan! Den på axo och dig och studenten är fina bilder! jag har många fina bilder på dig också linn ska du veta! vi är väl 14-15 på några bilder, då du hade kort hår. sen går det väl bara upp till 16 typ och sen studenten :) KRAM! du är super!

2010-02-13 @ 12:33:35
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0