idag vill jag inte vara ledig

igår messade jag elin för att kolla när jag började idag då mitt februarischema är på vift. hon svarade 8.00, ses då, så jag ställde helt in mig på en 8-18.15 dag. hon messar mig dock senare på kvällen och säger att hon helt glömt bort att messa mig igen, då det tidigare skicket bara var ett skämt och att jag egentligen började klockan 12 idag. sagt och gjort, jag gjorde mig i ordning och åkte till jobbet till klockan tolv. kommer hit, tror att jag stänger 18.15 men slutar klockan 17 idag. det är såna här dagar man inte förstår sig på sig själv. idag VILLE jag jobba mycket, direkt efter helg och allt. och sen blir det bara fjuttiga 5 timmar som känns som om jag är prao här i stället för att jobba. hur som helst, min arbetsdag blev en 5 timmars dag istället för en 10 timmarsdag. jag är på något konstigt sätt lite besviken. på vad? vet inte. men jag hade nog kunnat jobba lite mer med min helgenergi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0