en heldag på iksu spa

dagen har spenderats på iksu spa med mamma och lisa. jag och siz svettades på crosstrainern i en halvtimma medan mamma satt och tomtrampade på cykeln bredvid. hon såg då nöjd ut. efter mycket fokus på bakdel på gymmet tog vi oss en lunch innehållandes thaisoppa med solsken utanför fönstret. riktigt mysigt! vi gick senare och bytte om till badkläder och jag höll på att somna i bubbelpoolen. jag och lisa tävlade även i bröstsim i stora bassängen, jag vann överlägset då lisas bikini gav vika. varvet efter gav mina trosor vika, men det var mest för att mamma tog tag i dem i förbifarten så att lisa skulle få vinna den andra gången.. vi spenderade lite tid i ljusrummet, tror vi valde "maldiverna" och fick vara med om en soluppgång, lite vågljud, strålande sol, en linn som somnade och en solnedgång. efter ljusrummet var jag helt slut, det kändes verkligen som en dag i solen. vi gick sedan ned en trappa för att vara med på ett avslutande aquapass, och efter det var jag mör i kroppen. har precis kommit hem och lagat mig en god omelett, ska snart städa undan lite i lägenheten till musiken från dirty dancing och sen bege mig till emma för söndags-slapp-häng. hon sa att hon hade chips. lite sugen? ja, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Jenny

som svar på ditt sista sms: Jag stängde av mobilen just efter ditt första sms och somnade inom 1 min. Jag hade en bra kväll med mig själv. Jag unnade mig god fika (varm choklad med vipsgrädd och limpa med ost). en uppfriskande promenad. Jag åt raggmunkar och studerade. Jag tittade samtidigt på melodifestivalen och sedan spiderman 2. Du verkar ha haft en bra helg du med! :)

2010-02-07 @ 22:11:56
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0