dagens överraskning..

jag kom hem, hur less som helst, svettig och andfådd, och parkerade cykeln. ser min syster slinka ned för trappan i mitt trapphus och ser en skåpbil stå på tomgång på parkeringen utanför sandgärdesgatan. tycker mig se min far i förarsätet. låser cykeln, lisa kommer utrusandes från min trappuppgång, jag säger hallå och håller på att skrämma livet ur lisa. mamma kommer ur bilen, pappa öppnar förardörren och lisa berättar att hon just lämnat en liten överraskning på min lägenhetsdörr.

EN MATLÅDA.
jag hade inte kunnat få en bättre present av min familj i kväll.


Kommentarer
Postat av: anette

jag önskar att jag också fick sånna överraskningar! jag får tomma bajspåsar knutna på mitt dörrhandtag som en pik, jag var inte hemma när någon ville gå ut och gå med mig och hundarna ;)

2010-02-11 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0