åre x2

tänkte bara göra er lite mer avundsjuka och säga att jag ska till åre två gånger i vår. nästa vecka blir första trippen. åker måndag-onsdag med jobbet.. östersundtjejerna tar över i vår butik och vi ska mysa på. jag elin och hanna. vi ska åka lite skidor, laga mat och bara ha det allmänt kul. gå på afterski.. (bästa med allt är att man blir bjuden. har jag inte världens bästa jobb så säg.) nästa gång blir tre veckor senare då jag ska joina joli, erica och hanna.. har man nåt och se fram emot kanske?

nu till mitt stora problem. ingen chans i världen att jag kommer i mina täckbyxor inom en vecka. måste vätskebanta eller få med mig någon till intersport. mamma? du bjuder?

Kommentarer
Postat av: joli

på måndag ska du med oss ut och på tisdag ska vi gå på bygget! punkt slut.

2010-02-24 @ 19:23:05
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0