lilla julafton

jag har nästan precis kommit hem från lilla julaftons firande hemma hos mamma och pappa. där var vi 13st överglada personer som alla hade ett mål: att få i sig så mycket mat som möjligt och roffa åt sig de finaste presenterna. vi spelade julklappsspelet som oftast blir helt galet. jag fick med mig lite örhängen hem (som jag själv hade köpt) och en ljus ögonskugga. jag är nöjd!


i morgon blir det tidig uppstigning. har tänkt att ta mig till midgårdsskolan för att lyssna på luciatåget där. det brukar vara extremt mysigt. 90pers i ett enda jättestort luciatåg. det här luciatåget kan faktiskt även sjunga, så det gör oddsen ännu lite bättre. blir nog en bra start på en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: lisa

120 pers till och med!

2010-12-12 @ 22:18:03
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0