klockproblem

skulle egentligen börja 11 idag. igår frågade anette om jag kunde börja 10, och det var väl inga större problem. igår kväll ringde hanna och frågade om jag kunde börja 9. nemas problemas! i morse hade jag ställt väckarklockan på halv sju, fråga mig inte varför. jag snoozade en gång och insåg 6.40 att något hade gått lite fel. ställde om klockan på halv åtta och somnade om.

jag skyller på att jag drog en två timmars powernap igår eftermiddag så att jag helt enkelt var för pigg igår kväll när jag skulle ställa alarmet.

idag jobbar jag 9-18 och i kväll ska jag vara med hanna. känner mig hur trött som helst så jag ser fram emot en hemmakväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0