juldagen

den här dagen har varit så himla lång, och än är klockan inte ens halv fyra. klev upp på tok för tidigt i morse för att pallra mig till kyrkan (inte okej alltså att åka osminkad och i morgonrock, man måste "piffa" till sig lite) för att lyssna på lisa när hon skulle sjunga. medelåldern i kyrkan var lätt 45 år och det enda roliga var att lyssna till lisas fina sång. när vi kommit hem igen tog vi en fika (klockan 9.45!) och såg sedan eclipse som lisa fick i julklapp igår. klockan 12 hade jag ätit en noblesse-ask och var sugen på att göra nåt annat. jag såg på nåt program på nian och hjälpte lisa att städa ur hennes garderob. det slutade även med att lisa halkade ordentligt och föll rakt på min fot, men det är en annan historia. jag sitter just nu och svettas i lisas nya morgonrock och väntar på att julmiddagen ska serveras. förstår ni? middag klockan halv fyra. inte riktigt okej.

i kväll verkar det som om vi ska mysa ännu mer och kolla på gamla inspelningar från när jag och lisa var små och kika på fångarna på fortet. blir nog trevligt!

Kommentarer
Postat av: Kinn

Hej igen!

Jag ska kolla upp det när jag kommer hem imorgon hur det såg ut med tider. Tror att jag har någon kväll ledig innan nyår. Har jag inte skrivit något på din blogg får du gärna skicka ett sms å kolla för mitt internet är lite obra ibland. :/ 070-5801454 är mitt nr.

2010-12-25 @ 23:51:10
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0