träningsvärken gör de inte lättare direkt

idag hade vi tänkt städa lagret.. hur gick de med de planerna? jo, vi fick 11 feta lådor. när de kommer jeans måste man räkna alla, se att alla storlekar är rätt, bocka av från order, kolla priser, läsa in alla brallor på rätt storlek och lägga in nya varor och alla storlekar. jag är rätt snabb på detta, men det tog mig ändå 50 minuter. när jag väl var färdig såg lagret ut som hell och alex och hanna kom knappt framåt i röran. nu ska jag ha lunch ett tag, sen ska hanna ha lunch och när vi väl kanske plockat upp hälften av det som kommit så ska alex gå hem. kan vi städa lagret då? nej.. stackars elin som kommer tillbaka på måndag efter 4 veckors semester. hon kommer mötas av en röra av dess like. förlåt elin för att vi inte hann göra det fint för dig!

i kväll ska jag och emma eriksson gå ut och käka, sen blir de nog bara hemmahäng med någon film. i morgon jobbar vi båda och sen drar vi på stugfest mitt i ingenstans. de blir nog meganice. ska se till att få mig ett nattdopp också om vädret tillåter (det kommer de göra oavsett.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0