håll i er!

igår kväll beställde jag smink. det ska levereras inom 10 dagar. TIO. varför är jag alltid så seg? om jag hade beställt nytt i vettig tid hade jag kanske inte behövt vara osminkad på jobbet. jag måste till ersmark och se om jag hittar mig nån gammal foundation eller nåt, de här går inte. har ju insett att jag måste sminka mig i kväll också då jag ska på kräftskiva hos hanna rydfjäll. vore ju kul om man i alla fall inte såg ut som om man höll på att somna under hela middagen.


nu ska jag berätta något som kommer göra att många av er kommer falla av soffan/stolen. jag är ju ledig idag och hade tänkt mig en städ och tvättdag. men! jag ska även pallra mig till usm för lite core & step. hörde ni?

core och step!
core och step!

jag ska träna idag. jag är fortfarande lite snuvig och tjock i halsen men när jag väl bestämt mig för att ta mig dit och är lite motiverad så ska detta tas tag i.

(nu hade det passat bra med bilden när jag lyfter hantlar på badmintionstadion i 14-års åldern, men jag hittar den inte. jenny, lisa och anette.. ni vet vilken underbar bild jag menar)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kan ladda upp den om du vill ;D

2010-08-27 @ 20:40:33
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0