twilightdag

idag har jag varit i ersmark från mitt på dagen. tog med mig twilightboken i hopp om att få läsa litegrann i den, har trots allt bara läst 2-4 boken och inte den första. snacka om att jag har läst. och läst. och läst. och snacka om att jag är fast på riktigt. har 100 sidor kvar nu och jag lär garanterat ha läst ut den innan i morgon bitti. är det inte helt sjukt att man kan bli så pass fast i en bok ändå? jag ångrar verkligen inte att jag väntade ett tag med att läsa den efter att jag sett filmen. nu är det som om allting händer på nytt då det ändrat sjukt mycket i filmen och struntat i flera härliga händelser. efter det här lär jag garanterat läsa om de följande tre böckerna också.
stuck in vampireworld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0