sjal

jag kan inte för min vildaste fantasi förstå att det snart är fredag. jag har tänkt köra tvådagars i helgen och jag är sjukt taggad. har planerat allt in i minsta detalj.. hoppas bara att alla mina planer går i lås.

måste ta mig i säng nu då jag börjar tidigare än vanligt i morgon. vi har fått hem väldigt mycket nya varor på rut och butiken ser ut som mess då ingenting hänger där det egentligen ska.. man förstår inte hur mycket som ligger bakom i en butik med all frontning och skyltning av varor. vissa grejor kan sälja sjukt dåligt på en dålig placering, men med rätt skyltning, rätt plats och rätt färger runt omkring kan den ta slut på en gång. tänk på det nästa gång du besöker en butik. allt är uttänkt utan att du ens lägger märke till det.

tänkte avsluta med att slänga upp en sjukt nice bild på mig själv med sjal i håret. kände mig kreativ i lördags och spexade till det lite på morgonkvisten. otroligt nytänkande, eller hur. men, jag kände mig smart på något sätt. som om jag kommit på något ingen nånsin kommit på tidigare..


Kommentarer
Postat av: veronica

Haha, sötnos i sjal!

2010-04-08 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0