härlig gårdagskväll

vilken kväll jag hade igår.. tog mig ut till stallet efter många om och men (tack siz lisa för att du kör igen alla mil jag har kört dig tidigare), hade hoppning och jag var typ hur nöjd som helst efteråt, snackade en massa skit i stallet, åkte hem, pratade med emma i telefon och skrattade så jag grät, gick över till matilda, åt sockerkaka (säger ju att hon är världens bästa granne) och efter 30 min letande efter ett avsnitt med bra kvalitet såg vi även det allra allra sista avsnittet som släppts av vampire diaries.. nu blir det inga fler marathon. om jag inte bestämmer mig för att se alla igen, dvs. skulle i och för sig vara värt!

idag blir det jobb all day long.. 9.15-18.15.
efter jobbet cyklar jag till grisbacka för hejdå pizza med annie som flyttar söderut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0