usa

nu har jag tvättat, diskat och duschat. det sista som ska göras nu innan jag lämnar lägenheten på sandbacka är att packa ner sminket och det allra sista. ska nog kolla en repa i garderoben och kika igenom byrån så jag inte missar något - det är bra med att bo litet, man har inte så många ställen att leta på. planet går 07.00 i morgon bitti och jag sover sista natten i umeå hemma i ersmark i min gammsäng för att åka flygtaxi ut till alvik direkt därifrån. tack för mig och lev och må!

HEJ





HEJ DÅ





lite skadeglad. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: caisa

hoppas du får använda regnjackan i USA!!!



ps. jag är grön

2009-09-07 @ 17:37:48
Postat av: caci

åh vad kul! vem far du med? :D

2009-09-16 @ 22:24:08
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0