regn?!

jag vågar inte avslöja för mycket, men ska i alla fall fixa lite inför min mammas födelsedag idag och det skulle ske utomhus.. men! det skulle ju vara sol idag. det hade jag bestämt! hur ska det här lösa sig nu? hm.. ett problem att tänka på under dagen. solen hade liksom varit pricken över i:et.





en annan grej också. har sett att greys anatomy har haft premiär i usa och tanken slog mig: vad gör jag om det har premiär i sverige när jag är i usa?! ser man avsnitt tre och fyra i usa och skiter i ettan och tvåan, eller ser man tre och fyra när man kommer hem till sverige? ännu ett dilemma som jag sitter och funderar på så här på morgonen i regnet.

Kommentarer
Postat av: linda

när börjar greys igen?!?!

2009-09-02 @ 09:41:20
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: Joffa

Åh, jag tycker så synd om dig Linn som behöver fundera över det! Haha, någon som har lite resfeber kanske? ;) Ha så HIMLA kul! Är så avundsjuk! Vem vet, du kanske kommer ha så roligt och fullspäckat att du helt glömmer bort greys.. Jag hoppas hur som helst att det löser sig för dig på ett bra sätt :P

2009-09-02 @ 12:07:04
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0