JAG SKRATTAR VARJE GÅNG

den här reklamfilmen kanske är bland de bättre som gjorts på senare tid. när jag för första gången såg den vek jag mig av skratt. varje gång jag sett den här på tv efteråt så har jag skrattat till.

1. jag älskar hennes hånfulla skratt när hon har vält omkull parkbänken
2. jag älskar hans min när han säger oooh
3. jag älskar hans skratt
4. jag älskar när han tittar upp och sedan skrattar ett ännu bättre (!) skratt igen

TACK cloetta för att ni gjorde min eftermiddag som började så dåligt. jag slog huvudet i förrådsdörren, jag slog armbågen i toadörren, jag fastnade i coop-påsen med mat så att jag snubblade i hallen, jag tappade ut min orkidé från fönsterbrädan när jag skulle öppna fönstret för att kvavheten i min lägenhet är på 100 och sist men inte minst, för jävulsbarnen som leker utanför mitt fönster, sjunger pink och skriker. nu är jag på bra humör igen!





måste se den igen. och sen igen. bara för att.

Kommentarer
Postat av: lisaboman

haha den är så underbar! jag är sugen på att prova det själv faktiskt (A)

2009-09-24 @ 22:31:34
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: caci

helt sjuk! hahaHAHAHA! :D

2009-09-28 @ 19:25:27
URL: http://socaci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0