förhoppningsvis snart över

jag måste ärligt få säga det.. det känns otroligt skönt att det snart är dags för semester. jag vet inte hur det känns att vara utbränd, men jag lovar och svär att jag är på väg åt det hållet. idag har jag varit ett nervvrak och det känns som om jag inte har hunnit med nästan något på jobbet av det som skulle göras.. jag har aldrig jobbat så här mycket tidigare som jag har gjort de senaste veckorna OCH jag har tagit på mig ytterligare ett pass, bara för att ställa upp. vad gör man inte? jag vill ju inte att elin ska sitta i skiten. nej, det är bara att jobba på, två dagar kvar och sen usa i dryga två veckor. det känns som om jag inte riktigt kommer kunna slappna av förrän jag sitter på planet på väg till stockholm och kan släppa allt som har med rut, mammas födelsedag och packningen att göra. det kommer bli kanon till slut, nu känns det som om jag bara vill trycka lite mer sia glass som jag har i frysen. kanske ska öppna den. igen. har redan ätit halva i kväll, lite till skadar nog inte.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0