ersmark

mor har fått sin födelsedagspresent nu från mig och lisa. en förstoring på mig och sis på canvasduk så hon och pappa äntligen kan byta ut den gulnade planschen som de har i sovrummet med en kvinna och ett litet barn i blyerts. inte läckert någonstans!! dyrt vare, men värt allt! synd bara att man inte lyckades med smilet på mer än ett kort, jag hade tydligen inte någon fotodag den dagen vi fotade, för bara en bild var snygg. en bild. av typ 150 st. fotogenik, nja? jag är alltså i ersmark för tillfället och väntar på makaronipudding. mmm. svensk mat. jag är så sjukt hungrig så jag bara vill äta nu. efter att jag varit här ska jag till sandb igen och möta upp kvinnan nedan. hon och jag ska ha en myskväll av dess like. jag var in på finas (där hon tydligen jobbar nu för tiden. ganska ouppdaterad) och hon frågade om hon skulle ta med någon krämbulle och det fick hon inte för mig. just för att jag börjat med mitt nya liv. igen. höhö. jag undrar när mitt nya liv ska börja på riktigt? inget godis och definitivt inga krämbullar. inte heller chips eller läsk. alkohol går fint! man måste ju få unna sig lite! ska faktiskt ta tag i träningen också, har tänkt mig dit i morgon.. pust, stånk, öh. niotimmarsdag och sen träning. JAG SKA FIXA DET HÄR!




mys-joli i ett höstigt och nödigt norge




nu: mys med molle

Kommentarer
Postat av: Evelina

nytt liv, bra! samma här! jag klarar mig för tillfället inte utan socker och det har jag tänkt ändra på efter tentan på fredag! deal på det?!

btw, jag vill höra allt om usa sen nångång!

2009-09-21 @ 17:58:00
Postat av: Jenny

linnsan. skoj att du är hemma igen. cool resa antar jag! :) du kan ju höra av dig om du vill ses innan lördag hos boman. förresten vad ska du köpa till henne? :)

2009-09-22 @ 09:04:20
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: joli

haha så jävla läcker bild! urinerar jag på riktigt? :P äckligt isåfall!

kul att träffes igen iaf :)

2009-09-22 @ 17:12:02
URL: http://frokenlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0