söndag

rexjobbet igår gick faktiskt rätt bra. man måste verkligen vara stresstålig för att kunna jobba där, herre min så mycket tryck det var ett tag! linn fick jobba i house-entren, där spelades musik. i min entre var det dödstyst (om det nu kan vara det på en nattklubb). jag vet inte vad som var bättre. dödstyst eller extremt hög ljudnivå. ett mellanting hade nog varit att föredra!

idag ska jag till kroksjö och hjälpa min stackars morbror med tjej att fixa i deras hus. jag ska stå till tjänst med fönsterputsning.. hade först trott att jag skulle måla innertak, men det verkar bli utomhusjobb för min del. jag ska först se till att tvätta klart, sen blir de willys för lite frukostshopping. jag har bilen hela helgen (även i morgon, thanks for that!) och ska utnyttja det till fullo!

Kommentarer
Postat av: Jenny

ps. anette har ljusparty (typ burkparty fast ljus ^^) den 26.e okt. :D kom! det är mysig och kul + fika

2009-10-18 @ 19:40:40
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0