ryggproblem

igår åt jag bara sallad och frukt, drack vatten och var allmänt nyttig. på kvällen tryckte jag nästan en halv sockerkaka hos matilda. det var däremot inte så bra. vi får sluta med våra måndagsdejter med tokgott fika..


fick ett samtal av elin nyss som ville att jag skulle öppna idag, jag har ingen cykel så jag har lite bråttom faktiskt, butiken måste ju städas och öppnas innan 10. det vore så dumt om jag inte hann öppna innan alla andra butiker öppnar i centrum. ett litet minus på den här dagen är att ryggen ÄR AV idag. min vänstra axel är utan tvekan 10 cm längre fram än den högra för att jag har så ont.. kan någon fixa mig? det vore schysst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0