nej. inte min kväll.

varför är jag inte riktigt nöjd med gårdagskvällen?
är det ångest jag känner, eller är det bara konstig annan känsla?
efter två resorb (YES, de är hur bra som helst) och lite fil måste jag nu ta mig i kragen och klä på mig. guden själv ska jobba idag, iofs endast några timmar, men ändå. att stiga upp ur en varm säng och ut i kylan känns mindre lockande. har jävligt ont i ryggen också, det var nog inte så bra att skaka loss på dansgolvet med ryggproblem. att man alltid ska vara så efterklok.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hoj! jag kommer hem på tisdagkväll vid 21.00, jajemensan :) så är det. ska till lägenheten och kika men sova hemma första natten. sen på onsdag blir det att inspektera och packa upp :)

2009-10-10 @ 16:58:15
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0