mitt i veckan ledig

idag har jag haft en riktig fixardag. klev upp (trött, tröttare, tröttast) och cyklade ner till jullan som väntade på starz för en lunchdejt. hon är hemma hela veckan så vi passade på att ta igen lite förlorad tid. hon jobbar på rut idag och ska jobba med mig i morgon också så det blir superskoj! efter lite shopping av bland annat berocca (hanna influerar mig mer och mer) så cyklade jag en mysig sväng över tegsbron och älven med solen skinande i ansiktet. det var verkligen höst i luften och jag kan inte annat än att säga att det var en ruggit skön cykeltur. stannade av på suntan på teg och fick mig lite UVstrålar, denna gång blev jag tyvärr lite ojämt brun så det blir till att smörja, trixa och fixa till det så gott det går. känner mig dock ganska vinterfräsch nu med lite färg på kroppen.

tog senare cykeln in till stan igen och köpte nya blommor till lägenheten då jag dödat alla jag haft tidigare.. hälsade på emma och lisa på bibblan och tog mig senare sakta men säkert uppför sandbackabacken och klev in i lägenheten alldeles svettig. efter det har jag nu städat, donat, fixat förrådet, dammat, diskat, planterat blommor och rensat skor och kläder till toner från melissa horn. jag känner mig duktig!

nu ska jag bara fixa till mig lite igen (efter svettcykelturen slängde jag av mig alla kläder och satte upp håret) och sen blir det en säng till willys för matinköp. linn kommer på middag i kväll och jag gissar på en mysig kväll i en nystädad lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0