hemma igen

jag har sovit alldeles för lite i helgen. det brukar höra till festarhelger. att jag sov enda till klockan 11 var däremot en bedrift. nämn någon gång efter en utekväll då jag sovit längre än halv tio. jag kan räkna dem på en hand.


luleå var sjukt kul, sjukt fylligt och sjukt bra folk. trevligt, glatt och spännande. nu hoppas jag bara att det inte dröjer typ två år innan jag åker upp igen, det vore alldeles för synd när det är så pass kul där. kicki bor ju också i luleå och henne har jag lovat att hälsa på so why not? det tar ändå "bara" drygt fyra timmar med buss att ta sig dit..


i kväll står hoppning på schemat, jag är lika nervös som alltid annars. förhoppningsvis går det bra, men man ska aldrig säga aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0