halloween

om det är någon som har idétorka när det gäller utklädnad till halloween kan jag nu ge er ett otroligt bra tips. igår tog jag mig en vit ansiktsmask, den var stel och jag kunde inte ens röra kinderna eller ännu värre; pannan. jag satt i min soffa och ställde mig upp för att gå och skölja bort den och ser mig själv i spegeln på andra sidan rummet och hoppar till för att jag blev så rädd, för mig själv. snyggt var det inte, men absolut lätt & billigt. jag funderar själv på den utstyrseln tills festen på fredag. känner egentligen inte för att festa två dagar till i rad men det verkar bli så ändå. man har visst ingen egen talan i sitt eget liv.

Kommentarer
Postat av: lisa

eller hur, supersnyggt! myfirstroom.se

2009-10-27 @ 09:56:42
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0