fira med sol

så var jag igång igen. "mitt nya liv" tar åter fart! inledde den här dagen nyttigt och har fortsatt på samma bana nu till lunch. sitter och trycker i mig hannas GI-gröd, avocado, tomat, kalkon, kålrot och keso. lite vatten till det såklart. och gott är det också, det är absolut inte det.. men jag kan ändå inte låta bli att tråna efter chips. förstår inte riktigt varför, men suget är där.. tar mig en kalkonskiva och försöker nöja mig så.

dagen till ära ska jag fira med att sola efter jobbet. ingen träning, däremot solning. det är också bra för kroppen, på ett annat sätt. mer ett inre sätt, typ psykiskt. ja, man kan nog säga att min psykiska hälsa mår bättre av att få lite UV ljus på sig. det är nog sant.

Kommentarer
Postat av: annsi

LINN!! JAG HAR SKAFFAT EN BLOGG!! -Igen. (Detta är en liten vädjan om att du ska läsa den, tror inte att det är så många andra som gör det nämligen. Och då måste passa på, för jag kommer nog inte orka ha kvar den speciellt länge heller..)

Vi måste ta en kaffe snart, för det får du väl fortfarande dricka I hope?

2009-10-06 @ 16:55:05
URL: http://annasarapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0