en lovely morgon

jag vaknar mitt i natten av att jag slår huvdet i elementet och hör ösregnet smattra emot mitt lilla källarfönster. känns som om jag bara hinner somna om innan klockan ringer och då sträcker jag mig i ryggen så illa att jag inte kan resa mig (fråga mig inte hur). efter att ha tagit en varm dusch och låtit snoret rinna ur näsan känner jag mig nu lite mer rörlig och "fräsch". när jag nu tittar ut ser jag bara grått, grått, grått.. jag hade helre haft sol, sommar och LJUS. måste jag förtydliga mig ännu mer och säga att jag I-N-T-E  är så taggad på den här dagen? enda positiva idag är att det är greys. jag får tänka på det varje gång jag får en liten down. och ta en kaffe såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0