en jobblördag

mina ögon är helt röda och min mage helt uppsvälld. har sovit alldeles för lite då jag igår bestämde mig för att sitta och spela mahjong på min dator istället för att gå och sova.. sitter här i min osköna soffa och ser på biggest loser, äter mackor med avocado och ägg och funderar på att gå i säng igen. men: det får jag inte. börjar nämligen jobba klockan 9.15 idag och har en skön lördag framför mig på rut. det kommer säkert bli en mycket bra dag, gårdagen var fantastisk. jag känner mig bara inte så motiverad just nu.

efter jobbet ska jag hem, möta upp kicki som är i umeå under helgen (yey) och sen blir det.. ännu mer jobb. sitter i entrén på rex mellan 21.30-01.30, något som känns otroligt D-R-Y-G-T just nu. inte är det bra betalt heller. det är bara att bita ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0