backstreet boys skiva spelas för fullt

mamamamama-matlåda. mums! sallad från festen i lördags, helt kanongod. det fanns så mycket över att jag till och med tog med mig en låda till elin, bara för att det kändes så otroligt hemskt att slänga en massa.. hemma på sandgärdesgatan har jag ytterligare fyra lådor med spännande innehåll. jag kommer med andra ord att äta ruggit bra mat de närmsta dagarna.

först: en tripp till stallet. får hoppas att ryggen har slutat göra ont då så jag inte får ryggskott lagom till kvällskvisten. kanske ska göra som jag alltid gjort de senaste måndagarna? gå över i strumpor till grannen matilda och fika lite, se på tv och bara fläska ut oss i soffan. låter lockande. det får nog bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0