underhållning

jag åkte hem från jobbet idag. det är visst en detalj jag missat här. mår illa, är sjukt trött, har ont i huvudet & har powernapat 3 hela timmar. får hoppas att det inte är svineflue och att jag känner mig bättre i morgon!


sitter och ser på silent libary (johannas hatprogram) och tycker de är lika kul varje gång som cissi (den kvinnliga programledaren) ska presentera martin sonnerby. hon kallar honom alltid för något annat efternamn än just det han heter, ibland är de sommarbjörn och idag var det sonderman. jag skrattar högt varje gång hon presenterar honom och jag undrar om det är mig det är fel på eller om det här faktiskt är kul. jag gillar det i alla fall! måndagsunderhållning på hög nivå!


update:
och hon avslutade med att kalla honom för martin sommarbly. då dog jag nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0