svininfluensan?

nej, inte ens ljus i hela lägenheten gjorde mig friskare. jag har sett till så att jag är ledig i morgon också. har inte energi till något alls. idag har jag tvättat och varit på expo, och powernapat 2 gånger om. jag har helt slut i hela kroppen, har hosta och muskelvärk. känns som om en häst legat på mig och vägrat resa sig upp. jag har i alla fall bakat en paj till mig och emma i kväll och det var gott. jag blev på bra humör av hennes sällskap (och pajen såklart) men friskare, nej. inte där heller. prövade lite spikmatta också men tror egentligen inte att de är så bra att ligga på den om man är sjuk. någon som vet?

annars ska jag väl inte göra så mycket mer i morgon än vad jag gjort idag, typ se på tv och sitta vid datorn, sova litegrann och laga mig lite lunch. det låter kanske rätt skönt att bara vara hemma, men man blir rätt fort less. jag får hoppas att jag känner mig bättre i morgon så jag kan åka till sundsvall över helgen och jobba i nyöppnade rut butiken där. det vore verkligen roligt! vill inte åka dit om jag inte gör ett bra jobb, så om jag känner mig minsta lilla sjuk så stannar jag hellre hemma och åker dit över jul och jobbar istället.

nu ska jag se vänner. det är verkligen humor på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: joli

varför ska du alltid bli sjuk när jag ska vara med dig? :(

2009-11-25 @ 15:36:33
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: din kloka syster

spikmatta är inte bra, blodcirkulationen ökar = infektionen sprids snabbare i kroppen!

2009-11-25 @ 16:48:26
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0