snuvig

men ett jätte ÅÅÅÅH.

jag har blivit förkyld. igen! jag som just 'tillfrisknat' från min förkylning som aldrig ville bryta ut och sen nu det här? jag som just skulle ta tag i mig själv och gå på step dance i kväll. why god? aja. det är väl bara se det positivt. nu får jag en hel timma extra med saknade johanna lind. vi ska bara njuta av varandras sällskap och ha det allmänt gött tillsammans i kväll. jag tror inte att vi varit med varandra och umgåts sen jag kom hem från usa - bara en tvär-dejt hemma hos mig en gång med kicki, men annars ingenting och det är nästan en skandal.

någon som är sugen på att ha mig som 'plus one' på fest i helgen? jag står utan sällskap och är partyladdad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Min party-polare, när ska vi styra?

2009-11-12 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0