plötsligt händer det

jag är på jobbet!!! snorar och har mig. hostar i nåt hörn. svettas som ett djur i den tjocktröja (varför linn?) jag har valt dagen till ära. jag ska va med mina hundar i kväll i ersmark och bara ha det bra.


och till er som trodde jag verkligen var sugen på skorna. fy skäms på er att ni inte känner mig bättre! fy!
och till er som trodde det var "hästfötter". hur bra är ni på djurlära? inlägget hette även "CAMELTOE" och vem som helst kan ju lista ut därefter att fötterna tillhör just en.. kamel.

Kommentarer
Postat av: linda

för det första var jag ironisk :P och det var så fint att du trodde jag var allvarligt seriös :) hahaha

2009-11-28 @ 02:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0