morgondagens träning

jag är ledig i morgon och har planerat att ta mig till gymmet i morgon bitti innan jenny kommer hit vid 13 tiden. om jag känner mig själv rätt skulle jag lika gärna kunna ligga kvar i sängen till 12, knappt hinna duscha och sen dyker jenny upp. har för min egen skull tänkt komma med lite för och mot argument och medvetet se till att "för-argumenten" är fler..


FÖR:
- jag behöver verkligen träningen. har känt mig som en tjock tant senaste dagarna.
- jag blir så otroligt stolt över mig själv när jag har tränat klart, tänker "det här var faktiskt inte så tråkigt" och "se där linn, det var väl inte alls särskilt jobbigt".
-  jag äter nyttigt hela dagen för att jag inte vill känna att träningen varit för gäves
- jag blir pigg och kommer orka ta tag i min himla diskhög (läs: diskberg)


EMOT:
- sängen är otroligt varm och go
- jag kommer säkert falla på nån himla isfläck på vägen till gymmet dit jag måste GÅ eftersom min cykel är på rut
- jag ser mitt diskberg och tycker att det är viktigare att ta tag i än träningen då jag faktiskt ska få främmande
- jag känner mig krasslig och småförkyld (som alltid på morgonen) och tycker att det känns dumt att träna då jag är "sjuk"

jämt. 4 - 4
vi får se hur det går i morgon.. spänningen är olidlig.
ska jag ta mig till usm eller är min säng alldeles för varm och mysig?
fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: joli

svar: snart, snart älskling! det är bara så fullt upp nu..



starkaste argumentet: din kropp ska hålla fysiskt hela livet och då behöver den träning!! ;) tänk när du blir gammtant och knappt kan gå själv för du är så svag och dålig, inte najs..

2009-11-09 @ 22:04:28
URL: http://frokenlind.blogg.se/
Postat av: linda

tänk på adrenalinkicken man får efter som knappt går att beskriva!

2009-11-09 @ 22:59:39
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0